Vse o nakupovanju
Rad bi vas kontaktiral, kako lahko stopim v stik z vami?
Najhitreje nas lahko kontaktirate preko, kontaktnega obrazca, ki ga vedno najdete v zgornji vrstici strani naše e-trgovine. Na vaše vprašanje bomo vedno odgovorili najkasneje v 24 urah.
Kako lahko plačam blago in kakšne možnosti dostave ponujate?
Možnosti dostave in plačila so podrobno opisane TUKAJ.
Ali imate vse blago na zalogi?
Blago imamo na zalogi. Dobavljivost blaga je vedno navedena neposredno ob izdelku. Za nekatere artikle velja daljši dobavni rok (npr. 9-12 delovnih dni), zato priporočamo, da pred naročilom vedno preverite dobavljivost na strani izdelka in skladno pričakujete daljši dobavni rok.
Kako hitro bo moje naročilo dostavljeno?
- Če je vse blago v naročilu na zalogi, naročite do 13:00 ure in izberete plačilo s kreditno kartico ali po povzetju, vam blago pošljemo še isti dan. Naročilo je običajno dostavljeno najkasneje drugi dan po odpremi.
- Če želite, da je vaše naročilo dostavljeno čim prej, razmislite o plačilu s kreditno kartico ali po povzetju. V primeru bančnega nakazila lahko traja 1-2 delovna dneva, da se plačilo poknjiži v dobro.
- Če vaše naročilo vsebuje blago, ki ni na zalogi, je pa dobavljivo po naročilu, je dobavni rok odvisen od roka, ki je za predmetni izdelek naveden.
Kako lahko prekličem naročilo?
Pošiljka ni vsebovala računa, kako ga dobim?
Trudimo se iti v korak s časom in varovati tudi okolje, zato pošiljamo račune v elektronski obliki. Račun lahko vedno najdete v PDF formatu v priponki elektronskega sporočila s podatki o pošiljanju pošiljke.
Kako je z možnostjo vračila ali menjave blaga?
Po zakonu imate pravico do zamenjave ali vračila blaga v 14 dneh od prevzema, tako da lahko nakupujete brez skrbi. Več informacij najdete v Pogojih poslovanja (v nogi spletne trgovine). Za zamenjavo ali vračilo blaga nas kontaktirajte preko obrazca. Na vaša vprašanja bomo odgovorili najkasneje v 24 urah.
Moje naročilo vsebuje blago na zalogi, pa tudi blago, ki ga je treba naročiti pri dobavitelju. Ali v takih primerih blago pošiljate po delih ali skupaj?
Če pride do te situacije, vedno najprej naročimo blago pri dobavitelju in nato pošljemo celotno naročilo. Seveda lahko naročilo razdelimo po vaših željah, le kontaktirajte nas preko našega obrazca.
Kaj pa, če naročenega blaga ni na zalogi?
V naši spletni trgovini prikazujemo samo blago, ki je neposredno na zalogi ali ga je možno naročiti pri dobavitelju. Lahko pa se zgodi, da zadnji kos naročita dve stranki hkrati in za drugega ne bo več na voljo. Občasno se lahko zgodi, da blago pri dobavitelju ni več na voljo. V obeh primerih vas bomo takoj kontaktirali in vam ponudili rešitev.
Artikel me zanima, vendar trenutno ni na voljo. Kaj naj storim?
Kontaktirajte nas preko obrazca. Gotovili bomo razpoložljivost blaga pri našem dobavitelju ali vam ponudili ustrezno alternativo.
Nahajam se izven Slovenije in bi rad naročil blago pri vas. Je to mogoče?
V primeru dodatnih vprašanj nam pišite. Na vaša vprašanja bomo odgovorili najkasneje v 24 urah.