Reklamacije
Pri Zadrobiz.si je reklamacija enostavna in hitra.
Kaj storim, da bi bil postopek izveden čim hitreje:
O vaši nameri reklamacije nas kontaktirajte po elektronski pošti na info@zadrobiz.si ali preko kontaktnega obrazca.
V svoje e-poštno sporočilo vključite naslednje informacije:
- številka naročila
- naziv reklamiranega izdelka
- napaka - napako navedite čim bolj podrobno saj lahko zaradi natančne specifikacije nato predlagamo najhitrejšo rešitev situacije
- v idealnem primeru priložite fotografije morebitnih poškodb blaga/pošiljke
Po prejemu elektronske pošte bomo vašo reklamacijo obdelali in vam poslali potrdilo o prejemu, iz katerega bo razviden postopek za njeno najhitrejšo obravnavo. Čeprav se zavedamo, da lahko obravnava reklamacije traja tudi do 30 dni, se trudimo vse rešiti v najkrajšem možnem času.
V primeru, da zahtevamo, da reklamirano blago pošljete na naš naslov, prosimo, da pošiljki priložite potrdilo o prejemu reklamacije ali list s številko naročila – to bo pospešilo postopek reklamacije. Zahtevanega blaga nam ne vračajte brez predhodnega obvestila.
Naslov za dostavo reklamiranega blaga:
Zaparkorun s.r.o.
V Honech 690
250 67 Klecany
Česká republika